Astrolog Izabela Podlaska

Pytanie o zwrot towaru

Data publikacji: 2016-06-27 20:34:00

Ponad tydzień temu miałam ciekawe pytanie horarne czy reklamować towar czy zrezygnować z zamówienia i szukać produktu w innym sklepie? Spraw była pilna. Mieliśmy w domu dylemat. Pakowarka próżniowa, którą kupiliśmy, nie działała dobrze. Zwróciliśmy ją do sklepu internetowego i czekaliśmy na drugą. Z góry powiedzieli nam, że nie będą jej naprawiać, tylko po prostu wymienią na nową, ale trzeba poczekać kilka dni, bo nie mają w magazynie ani jednej sztuki. Musieli zamówić u włoskiego producenta nową partię. Sprawa była pilna, bo miał to być sprzęt do kawiarni i wege bistro Kafe Roza, której otwarcie planowane było za kilka dni we Władysławowie. Mieliśmy dylemat, czy czekać na nową pakowarkę, która nie wiadomo kiedy miała przyjechać z Włoch, z nadzieją, że będzie działać, czy poprosić o anulowanie zamówienia, wziąć pieniądze i kupić ją w innym sklepie. Postawiłam horoskop horarny, czy wybrać reklamację i czekać na wymianę pakowarki w sklepie, w którym zamówiliśmy, czy szukać nowej? Horoskop nie był na pierwszy rzut oka optymistyczny i potwierdzał słabą jakość zamówionego sprzętu. Księżyc w Skorpionie, władca dwunastego domu, idealnie opisywał nasze obawy, nerwy, pośpiech, bezradność i trudną decyzję, jaką musieliśmy podjąć.

Towar sprzedawcy symbolizuje Jowisz w Pannie, władca ósmego domu. To potwierdza problem czyli niesprawną pakowarkę. Jowisz na wygnaniu w Pannie nie zapowiadał, że wymieniony towar będzie bez wad i potwierdzał, że pakowarki, którą odesłaliśmy, nie da się naprawić. Na szczęście sprzedawca przyznał, że towar nie nadaje się do naprawy. Tylko czy druga pakowarka od nich będzie działać i, co najważniejsze, czy dostaniemy ją w miarę szybko? Dorota Nowacka w dyskusji na forum Astro Kurs na Facebooku słusznie zauważyła, że drugi władca ósmego domu Mars jest silny, bo w Skorpionie czyli w znaku swojego władztwa i w kątowym czwartym domu, więc była nadzieja, że druga pakowarka z tego sklepu będzie działała prawidłowo. Jednak Mars był w retrogradacji, co nie nastrajało optymistycznie – chodziło o czas, a planeta w retro zawsze wskazuje, że sprawy się opóźnią i przeciągną. W retrogradacji był też Saturn, władca siódmego domu, sygnifikator sprzedawcy. Sklep może nie być w stanie szybko rozpatrzyć reklamacji.

Dynamika horoskopu wskazywała jednak, że mamy szansę na szybkie wyjaśnienie sprawy i załatwienie jej na naszą korzyść. Benefik Jowisz znajduje się w drugim domu, co pokazuje, że nie stracimy na tej transakcji i zyskamy działający sprzęt. Księżyc, który jest w domu trzecim, który oznacza przesyłki, kurierów i zakupy jako takie, zmierza do aspektu z punktem imum (jednostopniowa koniunkcja), co dawało nadzieję, że sprawa z reklamacją wyjaśni się tego samego dnia (jak obiecywał sprzedawca). Merkury, naturalny sygnifikator handlu, jest w bardzo dobrej kondycji, bo w znaku swojego władztwa w Bliźniętach i w kątowym dziesiątym domu. To kolejny argument za tym, że jest szansa na szybkie kupienie dobrej pakowarki. Jednak na nowy sprzęt trzeba będzie czekać co najmniej tydzień, jak nie więcej, bo Księżyc aplikuje do Jowisza (i drugiego domu) sześciostopniowym sekstylem, a do tego robi prawie dwustopniową koniunkcję aplikacyjną do imum coeli. Horoskop wskazywał, że mamy szansę na szybkie uzyskanie sprawnej pakowarki. Jednak które rozwiązanie wybrać?

Horoskop horarny: Czy wymienić towar?
Horoskop horarny: Czy poprosić o zwrot pieniędzy za wadliwą pakowarkę i kupić nową czy czekać na wymianę w tym sklepie? 16.06.2016 g. 9.29.20, Warszawa, archiwum autorki


W południe mieliśmy dostać wiadomość, kiedy włoski producent wyśle nowy towar do sklepu, w którym kupiliśmy pakowarkę. Nie liczyliśmy na cud, bo nasze doświadczenia z włoskimi producentami maszyn są takie, że sprzęt jest świetny, ale dostawa trwa zwykle kilka tygodni. Do tego horoskop horarny potwierdzał nasze obawy: Jowisz na wygnaniu, Księżyc w upadku, Mars w retro, Neptun na szczycie ósmego domu i brak aplikacyjnych aspektów Słońca (czyli nas – kupujących) do władcy siódmego domu Saturna (czyli sprzedawcy) wskazywały, że transakcja może nie być w tym sklepie sfinalizowana.

W południe okazało się, że w sklepie nie są w stanie podać nawet przybliżonego terminu rozpatrzenia naszej reklamacji i wymiany towaru na działający. Zrezygnowaliśmy więc i poprosiliśmy o zwrot pieniędzy. Jeszcze tego samego dnia znaleźliśmy nowy i tańszy produkt. Nowa pakowarka z innego sklepu dotarła w piątek 24 czerwca do kawiarni, choć mogłaby szybciej, ale obsługa drugim sklepie chyba w całości pojechała oglądać mecz polskiej reprezentacji do Paryża :) Jak pokazały aspekty Księżyca, w ciągu mniej więcej tygodnia udało się zdobyć prawidłowo działający sprzęt.

Tagi: astrologia, horoskop, Izabela Podlaska, horoskop horarny, astrololgia horarna


Kwartalnik Tarocista nr 20 Kwartalnik Astrologia Profesjonalna nr 13 Kwartalnik Tarocista nr 19 Kwartalnik Astrologia Profesjonalna nr 12